30 Ocak 2012 Pazartesi

Trend Alert - Dip Dye Denim

  Efendim hakkımda'dan da göreceğiniz gibi ki henüz yazmadığım için göremiyorsunuz - bknz: acemi blogger- bendeniz şahsına münhasır bir tekstil mühendisiym, şuanda da denim alanında çalışıyorum. bir süre sonra bu alan genişleyecek yerini daha fazla ürün çeşidine bırakacak falan filan..

   İşim gereği denimle ilgili olan gelişmeler daha fazla dikkatimi çekmekte, bu nedenle ilk postumda denime yer vermek istedim.

uzun lafın kısası sizleri dört gözle beklemekte olan dip dye denim trendiyle başbaşa bırakmak isterim.
Dries van Noten abimiz bu konuda çok başarlı ve bu trendin öncüsüdür bana göre

bu da Dries van Noten'den


ASOS

Bitmedi! Siz de eski/ kullanmadığınız jeanlerinizi  stylescrapbook blogunun yazarı sevgili Andy gibi sadece ve sadece çamaşır suyu ile bu hale getirebilirsiniz.
onun linki de bu: http://www.stylescrapbook.com/2011/12/diy-ombre-denim-shirt.html
 



P.S: bu da benim denim thumblr'm bu arada http://indigoinmyblood.tumblr.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder