31 Ocak 2012 Salı

Marni for H&M SS '12

  İsveçli hazır giyim devi H&M'in italyan Marni ile hazırladığı 2012 ilkbahar- yaz koleksiyonunu 8 Mart 2012'de tüm dünya üzerindeki 260 mağazasıyla birlikte İstinye Park'ta da  satışa sunulacağını bilmeyen kaldı mı? 

  Açıkçası Versace ve Lanvin koleksiyonlarını gayet başarılı bulmuştum. Hem farklılığı, tasarımı hem de uygun fiyatı aynı üründe buluşturmak pek de kolay bir şey değil ama H&M'in bunu çok iyi kotardığını düşünüyorum. Emeğinize sağlık arkadaşım! 

  Araştırmalarıma göre bu koleksiyonda pileli etekler, elbiseler, jakar örme ve crop pantalonlar göreceğiz. Geçen yazki keskin ve parlak colour blocklarsa yerini daha yumuşak tonlara bırakıyor. Ayrıca koleksiyon diğerlerinde olduğu gibi hem kıyafet hem de aksesuar içeriyor! Aksesuar severlere müjde! 
 

 

    Afrika desenlerin bu seneki etkisi bu koleksiyona yansımış görünüyor. 


Vercade'dan farklı olarak Marni erkek koleksiyonunun (özellikle taşfırın Türk erkeklerimiz için) daha giyilebilir olacağını düşünüyorum. 

 
Bu senenin olmazsa olmazı puantiyelerin Marni for H&M yorumu çok leziz görünmüyor mu? 


   
    Sizi bilmiyorum ama ben bu koleksiyonu sabırsızlıkla bekliyorum! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder