30 Ocak 2012 Pazartesi

İsim

çok uzun süredir blog açmayı düşünüyordum ama bir türlü yapamadım! neden? çünkü isim bulamadım.. çevremde reklamcı, tasarımcı, dişçi, mühendis herkese soruyorum "moda blogu açıcam isim bulsanızağğ banağğ" diye ama bir isim de alınmamış olsun arkadaş! dedim en sonunda adımı soyadımı gireyim o bile alınmış.. neyse göbekadı denen birşey var Allah'tan ehe..
e koy bir isim geç sen de diyebilirsiniz ama ben çok ince eleyip sık dokuyan efendime söyleyim mükemmeliyetçi bir insan olduğ.. şaka şaka :) ama cidden isim önemli diye düşünüyorum..
bu isim arama olayı beni  bambaşka düşüncelere sürükledi resmen içsel bir yolculuk yaşadım ! "kendimi hazır hissetmiyorum herhalde", "yaratıcı değilim ben blog benim neyime", "blog için kafamda bir plan program bir konsept yok demek ki" gibi düşünceler kafamdan geçmeye başladı ama baktım her gördüğümü kendi bilgisayarımdaki dosyada biriktirmeye başladım, benim "offf süper bu kesin trend olacak" dediğim şeyleri başkaları yaparken gördüm orda dank etti, başlarım böyle aşkın ızdırabına diyerekten göbek adımı da aldım yanıma bu işe başkoydum! haydi bakalım!
bu blog işini ciddi yapan arkadaşlara da buradan şimdiden tebrik ediyorum, isim koyarken bu kadar zorlandıysam yazarken nasıl olur merak ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder