16 Temmuz 2014 Çarşamba

Eeose Kaş ve Kirpik Uzatıcı

Selamlar !

Aslında kaş ve kirpik konusunda çok şansız bir insan değilim. Çok şükür ikisi de gayet düzgündür, yani bir kaş ekletme ya da kalıcı makyaj ihtiyacım, özel günler dışında takma kirpik takma isteğim pek olmamıştır.
Hatta çoğu güneş gözlüğüne kirpiklerim değdiği için burnumun ucuna takarım (öhöm öhöm :P). Kaşlarımda da bir dökülme ama eksik, dolması gereken ama artık çıkmayan yerler var.

Ancak artık hergün rimel kullanmaktan mı ya da makyaj çıkartmaktan mı bilemiycem, kirpiklerimde bir azalma, bir zayıflama benim deyimimle "yorulma" gözlemledim. Hemen bir numaralı eczanem Cevahir
'deki Cevahir Eczane'sine gittim. "Ya Mavala ya da bu " dediler. "Sizce hangisi ?" dedim "kesinlikle bu" deyip Eeose 'nin Kaş ve kirpik uzatıcısını önerdiler.

Böyle minicik bir şişe. Göz damlası gibi dörünüyor ama gözünüze direkt damlatmıyorsunuz tabi.


Bu uygulama çubuklarına minik minik damlatıp kirpik diplerinize ve kaşlarınıza sürüyorsunuz gece yatmadan önce. Minik damlatıyorsunuz çünkü bu minnacık şişe 93 tl :)



Öncesi-Sonrası yapamıyorum çünkü önceki hali yok  :) çekmek aklıma gelmedi ama şöyle söyleyim kirpiklerim bayaa güçlendiğini hissediyorum. Kullanmaya başlayalı 10 gün olmamıştır ayrıca. kaşlarımın eksik kısımlarına da sürüyorum ancak henüz birşey çıkmadı. Sanırım şuanda olanı güçlendiriyor belki düzenli kullanıp şişeyi bitirdiğimde daha farklı olacak sonuç?  Ama kısacası bu serumdan oldukça memnun kaldım, öneririm :)

P.S : Belli oluyor zaten ama yine de söyleyeyim aşağıdaki fotoğraflarda rimel yok.



Bu da gözümdeki kalp sevgi dolu insanım ehe ehe :) burda tabii ki rimel var :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder